close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיולי אביב כשרים

מערכת שורשל אדר א, תשעד02/03/2014

מגוון רעיונות לטיול כשר לכבוד האביב שפרץ אלינו מוקדם מידי השנה...

תגיות:

האביב מתקרב מבלי להרגיש ואיתו ההזדמנות לאתנחתא בטיול בחו"ל באחד מהיעדים העונתיים המבטיחים. החל מיעדי המזרח האקזוטיים כמו סין, יפן, ממשיך ביעדי אירופה הקלאסיים כמו צרפת, איטליה, ספרד, היער השחור ועד יעדים מיוחדים כמו גאורגיה, סקנדינביה, אלסקה ואחרים. אופי הטיול ייקבע בהתאם להרכב הטיול, התקציב והמגבלות הקיימות בשטח. תכלו לתכנן את מסלול הטיול ולהוציאו לפועל בדיוק לפי הצרכים, הסגנון והטעם האישי כך שיתאים לכל הנפשות המטיילות או להיוועץ עם יועץ תיירות שיתפור חבילת טיול ייעודית לכם. חבילה זו תכלול מסלול מתוכנן לפי ימי הטיול, טיסות, מקומות לינה המציעים

ארוחות כשרות ומיטות נפרדות במידת הצורך, השכרת רכב ואפילו הזמנת הדרכה מקומית. בכל אפשרות שפורטה, תוכלו ליהנות מטיול עצמאי במסלול ייעודי לכם בקצב אישי. חלופה לסגנון טיול אחר הוא טיול קבוצתי מאורגן ייעודי לשומרי מסורת בו תצטרפו למסלול טיול אביב מטעם חברת תיירות ותיהנו מהדרכה מקצועית צמודה, מסלול מתכונן ומתוזמן ומינימום ארגונים ואחריות לפני ובמהלך הטיול. להלן מקבץ עצות לתכנון טיול מוצלח, מהנה ומספק:

עצות למטיילים העצמאיים
למי שהחליט לצאת בזוג או עם המשפחה לטיול בחו"ל, כדאי להזמין מראש כרטיסי טיסה, במיוחד כשמדובר במועדי חגים או סמוכים להם. תוכלו גם להקדים להזמין חבילות נופש לפסח כשר ולבלות בחג זה או לאחריו מעבר לים. לגבי מסלול לטיול, תוכלו לרכוש מדריך מודפס למשפחה המטיילת לטיול משפחתי, לבצע את התכנון בהתאם להמלצות ולהצטייד איתו גם בחו"ל. אפשרות אחרת היא לגלוש לאתרי טיולים ותיירות שמציעים הצעות למסלולי טיולים, כולל פירוט אתרים תיירותיים בסגנונות שונים כך שתוכלו להרכיב תכנית שמותאמת למשתתפים ולקצב המתוכנן. בכל מקרה לא כדאי להעמיס יתר על המידה ולתכנן עד 1-2 אתרים ביום. כדאי גם להצטייד בתכנית גיבוי משלימה לתכנית הבסיסית במידה ותידרשו לבצע שינויים בזמן הטיול, דבר שהינו נפוץ בעיקר בטיולים עם ילדים בגילאים צעירים. במידה ותרצו לחסוך מעצמכם את תכנון המסלול והזמנת כל המרכיבים, תוכלו להיעזר ביועץ תיירות שיתפור חבילת טיול מותאמת אישית שתתחשב בצרכים הייחודיים שלכם. הקונספט של טיול מאורגן עצמאי תפס תאוצה בשנים האחרונות ומתאים במיוחד לזוגות, משפחות וקבוצות קטנות שמעוניינות בטיול מאורגן אבל שהתנהלות תהיה עצמאית בשטח מבלי תלות בקבוצה.

טיול מאורגן ייעודי
הצטרפות לטיול מאורגן קבוצתי תאפשר לכם ליהנות מראש שקט טרום הטיול ובמהלכו. טיולים מאורגנים לשומרי מסורת מאופיינים בשמירתם על הזיקה היהודית מעבר לים. הטיולים מציעים מסלול שאינו כולל נסיעה בשבת, כאשר הלינה בסופי שבוע היא בסמיכות לקהילה היהודית מקומית או במיקום מרכזי ונגיש המאפשר סיורים עצמאיים. כמו כן, הטיול שם דגש למפגשים עם הקהילה היהודית במקום, לרבות ארוחות בבתי חב"ד כך. האוכל הינו כשר, המדריך לרוב שומר מסורת והקבוצה הומוגנית מבחינת הצרכים ותחומי העניין. מאחר וחברות טיולים רבות מציעות מבחר טיולים לשומרי מסורת, כדאי לוודא את הפרטים המלאים לפני ההרשמה בפועל. וודאו שאכן מסלול הטיול מתואם לסופי שבוע רגועים שמאפשרים את שמירת השבת ושאינו כולל ביקור בכנסיות או מנזרים וכולל ביקור במקומות בעלי זיקה ליהדות. בררו מראש מי המדריך הצפוי ללוות את הטיול ונסו לאתר המלצות עליו מאחר ולמקצועיותו ויחסי האנוש שלו יש השפעה ניכרת על הצלחת הטיול כולו. לגבי חברת התיירות, כדאי להתמקד בחברות טיולים שקיבלתם המלצות לגביהן וכאלו שמתמחות בארגון טיולים מאורגנים ומציעות טיולים בקבוצות קטנות יחסית. בהקשר להמלצות ממטיילים בטיולים קודמים, אלו יאפשרו לכם מידע בהתייחס למידת העניין בטיול, רמת בתי המלון, ההתחשבות בצרכים הייחודיים, אופי התכנים והמדריך ועוד. לאחר שאספתם את מקסימום המידע תוכלו לבחור את חברת הטיולים והמסלול הייעודי המתאים ביותר.

לפרטים אודות טיולים מאורגנים לקהל הדתי גלשו לאתר http://www.neve-academia.co.il/

שיהיה טיול מוצלח!

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה